Karriär

TryggHem är ett växande företag som ständigt letar efter duktiga medarbetare. Vi är ett bolag med stark entreprenörsanda och stort utrymme för personlig utveckling. Tillsammans med våra medarbetare skapar vi en ny generations bostadsbolag.

Om du är intresserad av att arbeta hos oss, skicka gärna ditt CV till Vivianne Mogren på vm@trygghem.se Särskilt intressanta är sökanden med längre erfarenhet inom marknad eller produktion.

TryggHem Bostads AB söker Projektledare med minst 5 års erfarenhet

TryggHem Bostads AB söker Projektledare med minst 5 års erfarenhet

Vi är ett snabbt växande företag i ett mycket expansivt skede som söker en Projektledare till vår projekt- och produktionsavdelning med minst 5 års erfarenhet.

Vårt kontor är centralt beläget på Sturegatan, intill den vackra och fridfulla Humlegården endast ett stenkast från Stureplans intensiva stadskärna.

Vi har många pågående intressanta projekt av olika art och i olika skeenden – både kommersiella, bostäder och hotell – och nu söker vi en person som är bekväm med att hålla i projekt ”från ax till limpa”.

Vi ser gärna att du uppskattar att ha ett stort eget ansvar som ger dig en unik möjlighet att delta i arbetet med att påverka vår färdiga slutprodukt.

Som Projektledare är du bl.a. med och tar ett helhetsansvar för produktionen av vissa av våra bygg- och fastighetsutvecklingsprojekt.

Du får samarbeta med våra arkitekter och fastighetsrådgivare, och det är ett stort plus om du har erfarenhet av processtyrning då vi i vårt snabba utvecklingsskede har ett stort behov av att skapa nya mallar och spika våra framtida processer.

Du kommer att delta i, leda och utveckla processer och rutiner och utifrån vår projektplan driva projekt i mål (kommunkontakter, lov-hantering, projektering, upphandling av entreprenader, eftermarknad & överlämning av BRF).
Vi har stödfunktioner för juridik & ekonomi.

För att lyckas i rollen bör du ha minst 5 års arbetslivserfarenhet inom produktionsledning och byggteknik.

Relevant utbildning är självklart meriterande, likaså att du besitter en god kunskap inom bygglagstiftningen.
Du måste tycka om att hantera och driva byggprojekt, och att ha mycket kund- och leverantörskontakter.

Som person önskar vi att du har ett vidsynt sätt att se på ditt jobb och att du har ett öga för design och detaljer som är utöver det vanliga, men också en vilja att sätta dig in i helheten.
Vi värdesätter ett intresse för arkitektur och att du har en grundläggande kunskap inom ekonomi, och vi önskar att du har en god organisatorisk och social förmåga.

TryggHem Bostads AB erbjuder dig en flexibel arbetstid under eget ansvar, en tjänstepension som följer ITP, sjukvårdsförsäkring via Euro Accident, betalt gymkort eller annat val av träningsaktivitet, och en årlig hälsoundersökning om du är över 45 år.
Vi ersätter dig självklart för mobiltelefonkostnader och tillhandahåller en lap-top.

För mer information om tjänsten kontaktar du Vivianne Mogren, vm@trygghem.se.

Din ansökan med CV och personligt brev skickar du till Vivianne Mogren, vm@trygghem.se.

TryggHem Bostads AB söker Fastighetsutvecklare med minst 2 års erfarenhet

TryggHem Bostads AB söker Fastighetsutvecklare med minst 2 års erfarenhet

Vi är ett snabbt växande företag i ett mycket expansivt skede som söker en Fastighetsutvecklare till vår projekt- och produktionsavdelning med minst 2 års erfarenhet.

Vårt kontor är centralt beläget på Sturegatan, intill den vackra och fridfulla Humlegården endast ett stenkast från Stureplans intensiva stadskärna.

Vi har många pågående intressanta projekt av olika art och i olika skeenden – både kommersiella, bostäder och hotell – och nu söker vi en person som är bekväm med att hålla i projekt ”från ax till limpa”.

Vi ser gärna att du uppskattar att ha ett stort eget ansvar som ger dig en unik möjlighet att delta i arbetet med att påverka vår färdiga slutprodukt.

Som Fastighetsutvecklare är du bl.a. med och tar ett helhetsansvar för produktionen av vissa av våra bygg- och fastighetsutvecklingsprojekt.

Du får samarbeta med våra arkitekter och fastighetsrådgivare, och det är ett stort plus om du har erfarenhet av processtyrning då vi i vårt snabba utvecklingsskede har ett stort behov av att skapa nya mallar och spika våra framtida processer.

Du kommer att delta i, leda och utveckla processer och rutiner och utifrån vår projektplan driva projekt i mål (kommunkontakter, lov-hantering, projektering, upphandling av entreprenader, eftermarknad & överlämning av BRF).
Vi har stödfunktioner för juridik & ekonomi.

För att lyckas i rollen bör du ha minst 2 års arbetslivserfarenhet inom fastighetsutveckling.

Relevant utbildning är självklart meriterande, likaså att du besitter en god kunskap inom bygglagstiftningen.
Du måste tycka om att hantera och driva byggprojekt, och att ha mycket kund- och leverantörskontakter.

Som person önskar vi att du har ett vidsynt sätt att se på ditt jobb och att du har ett öga för design och detaljer som är utöver det vanliga, men också en vilja att sätta dig in i helheten.
Vi värdesätter ett intresse för arkitektur och att du har en grundläggande kunskap inom ekonomi, och vi önskar att du har en god organisatorisk och social förmåga.

TryggHem Bostads AB erbjuder dig en flexibel arbetstid under eget ansvar, en tjänstepension som följer ITP, sjukvårdsförsäkring via Euro Accident, betalt gymkort eller annat val av träningsaktivitet, och en årlig hälsoundersökning om du är över 45 år.
Vi ersätter dig självklart för mobiltelefonkostnader och tillhandahåller en lap-top.

För mer information om tjänsten kontaktar du Vivianne Mogren, vm@trygghem.se.

Din ansökan med CV och personligt brev skickar du till Vivianne Mogren, vm@trygghem.se.