Karriär

TryggHem är ett växande företag som ständigt letar efter duktiga medarbetare. Vi är ett bolag med stark entreprenörsanda och stort utrymme för personlig utveckling. Tillsammans med våra medarbetare skapar vi en ny generations bostadsbolag.

Om du är intresserad av att arbeta hos oss, skicka gärna ditt CV till Vivianne Mogren på vm@trygghem.se Särskilt intressanta är sökanden med längre erfarenhet inom marknad eller produktion.

TryggHem Bostads AB söker Ekonomiassistent

TryggHem Bostads AB söker Ekonomiassistent

Driven ekonomiassistent till Trygghem Bostad

Vi söker för Trygghem Bostads räkning en proaktiv och driftig ekonomiassistent. Om du trivs med bredd i dina arbetsuppgifter, gillar att jobba med siffror i en dynamisk och entreprenöriell miljö så kan det här vara en roll för dig. Du kommer tillhöra ekonomigruppen och rapporterar direkt till CFO. Rollen är en koncernfunktion placerad i fina lokaler på Sturegatan intill Humlegården.

 

Arbetsbeskrivning:

  • Löpande redovisning för bolag inom koncernen och bostadsrättsföreningar
  • Uppföljning av pågående projekt och resultat
  • Fakturering
  • Leverantörsbetalningar
  • Övriga ad-hoc uppgifter som förekommer på en ekonomiavdelning

 

Profil:

  • Högskoleekonom eller motsvarande utbildning
  • Ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
  • Som person är du positiv och engagerad med en ambition och vilja att utvecklas
  • Van användare av Excel

För att trivas i den här organisationen är du nyfiken, strukturerad och framåt i ditt arbetssätt. Trygghem befinner sig i en expansionsfas där man söker en medarbetare som är intresserad av att utvecklas tillsammans med bolaget och som successivt kan ta ett allt större ansvar inom ekonomi och redovisningsområdet.

 

Om företaget:

TryggHem är specialister på fastighetsutveckling. Vår affärsidé grundar sig på nyproduktion samt förädling av befintliga fastigheter till bostäder i Stockholmsregionen. Produktion sker företrädesvis genom totalentreprenader från ”ax till limpa” med kvalitetsleverantörer, detta ger möjlighet till en kostnadseffektiv organisation med korta beslutsvägar. Bolagets målsättning är att fortsätta växa kraftigt de närmaste 5 åren, genom projekt om 20–200 bostäder för vilket vi aktivt förvärvar byggrätter. Vi driver för närvarande ett dussintal utvecklingsprojekt i olika skeden med runt 1 000 lägenheter och par-/radhus i Stockholmsområdet.

Intresserar denna roll dig, ansök omgående då intervjuer sker löpande. Ansvarig rekryterare på Talent Recruitment är Jacob Gajland – 076 006 5015, jacob.gajland@talentrecruitment.se.

 

TryggHem Bostads AB söker Projektledare med minst 5 års erfarenhet

TryggHem Bostads AB söker Projektledare med minst 5 års erfarenhet

Vi är ett snabbt växande företag i ett mycket expansivt skede som söker en Projektledare till vår projekt- och produktionsavdelning med minst 5 års erfarenhet.

Vårt kontor är centralt beläget på Sturegatan, intill den vackra och fridfulla Humlegården endast ett stenkast från Stureplans intensiva stadskärna.

Vi har många pågående intressanta projekt av olika art och i olika skeenden – både kommersiella, bostäder och hotell – och nu söker vi en person som är bekväm med att hålla i projekt ”från ax till limpa”.

Vi ser gärna att du uppskattar att ha ett stort eget ansvar som ger dig en unik möjlighet att delta i arbetet med att påverka vår färdiga slutprodukt.

Som Projektledare är du bl.a. med och tar ett helhetsansvar för produktionen av vissa av våra bygg- och fastighetsutvecklingsprojekt.

Du får samarbeta med våra arkitekter och fastighetsrådgivare, och det är ett stort plus om du har erfarenhet av processtyrning då vi i vårt snabba utvecklingsskede har ett stort behov av att skapa nya mallar och spika våra framtida processer.

Du kommer att delta i, leda och utveckla processer och rutiner och utifrån vår projektplan driva projekt i mål (kommunkontakter, lov-hantering, projektering, upphandling av entreprenader, eftermarknad & överlämning av BRF).
Vi har stödfunktioner för juridik & ekonomi.

För att lyckas i rollen bör du ha minst 5 års arbetslivserfarenhet inom produktionsledning och byggteknik.

Relevant utbildning är självklart meriterande, likaså att du besitter en god kunskap inom bygglagstiftningen.
Du måste tycka om att hantera och driva byggprojekt, och att ha mycket kund- och leverantörskontakter.

Som person önskar vi att du har ett vidsynt sätt att se på ditt jobb och att du har ett öga för design och detaljer som är utöver det vanliga, men också en vilja att sätta dig in i helheten.
Vi värdesätter ett intresse för arkitektur och att du har en grundläggande kunskap inom ekonomi, och vi önskar att du har en god organisatorisk och social förmåga.

TryggHem Bostads AB erbjuder dig en flexibel arbetstid under eget ansvar, en tjänstepension som följer ITP, sjukvårdsförsäkring via Euro Accident, betalt gymkort eller annat val av träningsaktivitet, och en årlig hälsoundersökning om du är över 45 år.
Vi ersätter dig självklart för mobiltelefonkostnader och tillhandahåller en lap-top.

För mer information om tjänsten kontaktar du Vivianne Mogren, vm@trygghem.se.

Din ansökan med CV och personligt brev skickar du till Vivianne Mogren, vm@trygghem.se.

TryggHem Bostads AB söker Fastighetsutvecklare med minst 2 års erfarenhet

TryggHem Bostads AB söker Fastighetsutvecklare med minst 2 års erfarenhet

Vi är ett snabbt växande företag i ett mycket expansivt skede som söker en Fastighetsutvecklare till vår projekt- och produktionsavdelning med minst 2 års erfarenhet.

Vårt kontor är centralt beläget på Sturegatan, intill den vackra och fridfulla Humlegården endast ett stenkast från Stureplans intensiva stadskärna.

Vi har många pågående intressanta projekt av olika art och i olika skeenden – både kommersiella, bostäder och hotell – och nu söker vi en person som är bekväm med att hålla i projekt ”från ax till limpa”.

Vi ser gärna att du uppskattar att ha ett stort eget ansvar som ger dig en unik möjlighet att delta i arbetet med att påverka vår färdiga slutprodukt.

Som Fastighetsutvecklare är du bl.a. med och tar ett helhetsansvar för produktionen av vissa av våra bygg- och fastighetsutvecklingsprojekt.

Du får samarbeta med våra arkitekter och fastighetsrådgivare, och det är ett stort plus om du har erfarenhet av processtyrning då vi i vårt snabba utvecklingsskede har ett stort behov av att skapa nya mallar och spika våra framtida processer.

Du kommer att delta i, leda och utveckla processer och rutiner och utifrån vår projektplan driva projekt i mål (kommunkontakter, lov-hantering, projektering, upphandling av entreprenader, eftermarknad & överlämning av BRF).
Vi har stödfunktioner för juridik & ekonomi.

För att lyckas i rollen bör du ha minst 2 års arbetslivserfarenhet inom fastighetsutveckling.

Relevant utbildning är självklart meriterande, likaså att du besitter en god kunskap inom bygglagstiftningen.
Du måste tycka om att hantera och driva byggprojekt, och att ha mycket kund- och leverantörskontakter.

Som person önskar vi att du har ett vidsynt sätt att se på ditt jobb och att du har ett öga för design och detaljer som är utöver det vanliga, men också en vilja att sätta dig in i helheten.
Vi värdesätter ett intresse för arkitektur och att du har en grundläggande kunskap inom ekonomi, och vi önskar att du har en god organisatorisk och social förmåga.

TryggHem Bostads AB erbjuder dig en flexibel arbetstid under eget ansvar, en tjänstepension som följer ITP, sjukvårdsförsäkring via Euro Accident, betalt gymkort eller annat val av träningsaktivitet, och en årlig hälsoundersökning om du är över 45 år.
Vi ersätter dig självklart för mobiltelefonkostnader och tillhandahåller en lap-top.

För mer information om tjänsten kontaktar du Vivianne Mogren, vm@trygghem.se.

Din ansökan med CV och personligt brev skickar du till Vivianne Mogren, vm@trygghem.se.